گزارش پیمایش تنگ حنا

وسیله نقلیه: مینی بوس

مقدار آب مورد نیاز : 3 لیتر

شرح برنامه:

۶ صبح از میدان معلم حرکت کردیم. ساعت ۸ در جاده کازرون کنار تابلو گرگدان از مینی بوس پیاده شدیم. روستای گرگدون از روستاهای توابع شهرستان کازرون است. مسیر پیمایش ما از سمت دیگر جاده آغاز میشد.

طول مسیر سرسبز و پر از درختان بلوط بود. تنوع گل های موجود در منطقه بی نهایت و بی نطیر بود.

بعد از دو ساعت کوهپیمایی با شیب نسبتاً ملایم استراحتی ۲۰ دقیقه ای داشتیم.

بعد از ۴ ساعت به محل مناسبی جهت استراحت و صرف ناهار رسیدیم که یک ساعت بطول انجامید.

بعد از ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کوهپیمایی و گذشتن از یک مسیر سنگی با شیب متوسط ساعت 18:30 به روستای تاریخی و توریستی دوان از توابع شهرستان کازرون رسیدیم.

بعد از استراحت کوتاهی در یک قهوه خانه و سپس روستا گردی سوار مینی بوس شدیم و به شیراز برگشتیم.

اسامی شرکت کنندگان
خانم ها: احلام جارزاده، فریده دهداران، سلیمه طارمی زاده، فرزانه ژیانی، فریده رحمانیان، آیدا پورزال، شقایق رزایان، مهری خسروانی (مربی) و سیما مکتبی فرد (سرپرست)
آقایان: علی انوری پور، رحیم دهقان، محمدرضا شیرزادی و مصیب رئیسی (راهنما)

گزارش از: خانم سیما مکتبی فرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.