گزارش برنامه صعود به بام سبز شیراز

آدینه 17 آذر ماه 96

صبح جمعه 17 آذر ماه، طبق برنامه از پیش نعیین شده، ساعت 8 سر نیایش با دوستان برای صعود بام شیراز قرار داشتیم. 12 نفر شامل همنوردان باشگاه کوهنوردی بامداد و تعدادی مهمان در این برنامه حضور به هم رساندند. در انتهای خیابان نیایش به سمت دره غولکی(پشت مله، محل تمرین سنگنوردی) رفتیم، اما قبل از رسیدن به دره، از وسط خانه ها از پاکوبی که مشخص بود ادامه مسیر دادیم. گزارش را در ادامه مطلب بخوانید.متاسفانه با توجه به تذکری که در اعلام برنامه داده بودیم، دونفر جدید از همراهان کفش مناسب کوه نداشتند. گروه سرعت کمی داشت، بعد از 1 ساعت پیمایش باتوجه به این که دوستان تازه وارد دچار مشکل شده بودند، توقف کردیم تا دوستان صبحانه صرف کنند. سرپرستی گروه را در اختیار یکی از همنوردان بامداد قرار دادم و خود دو نفر از دوستانی که مشکل داشتند را تا خیابان نیایش همراهی کردم. به سرعت بازگشتم و به طرف بام شیراز حرکت کردم. ساعت11 به دوستان که منتظر من بودند رسیدم. تا ساعت 13 به کوهپیمایی خود ادامه دادیم. وزش باد شدید بود، سردی هوا نیز ما را بر آن داشت که در آلاچیق ها برای صرف ناهار و خواندن نماز توقف کنیم.تا ساعت 15 در منطقه ماندیم و از مسیری که آمده بودیم راه برگشت را پیش گرفتیم. نهایتا ساعت 16 سر نیایش بودیم. ارسال گزارش و سرپرست برنامه: فرزانه ژیانی

برای مشاهده عکس های بیشتر از این برنامه، کلیک کنید.

با تشکر از دوستانی که در این برنامه همکاری لازم را به عمل آوردند، پیروز و موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.