گاهنامه ورزشی، پاییز 96

برای مشاهده گاهنامه ورزشی پاییز 96 باشگاه کوه نوردی بامداد، و اطلاع از شرایط شرکت در برنامه ها، ادامه مطلب را مشاهده فرمایید.
برای شرکت در برنامه ها، رعایت نکات زیر برای شرکت کنندگان محترم و همنوردان گرامی، ضروری است:

1- رعایت مسائل زیست محیطی و اخلاق صحیح طبیعت گردی و کوه نوردی، سرلوحه برنامه های باشگاه بامداد می باشد.

2- همراه داشتن وسایل انفرادی، تجهیزات و پوشاک مناسب فصل، درهر برنامه، الزامی است.

3- حضور مهمان، همراه با رعایت کلیه شرایط، در صورت توافق با سرپرست در زمان مقرر امکان پذیر است.

4- آخرین مهلت ثبت نام در برنامه های عمومی و یک روزه 48 ساعت قبل و برنامه های سنگین، 7 روز قبل از اجرای برنامه، از طریق حضور در جلسه هفتگی می باشد.

5- کلیه برنامه ها در صورت مساعد بودن هوا و تکمیل ظرفیت، با تایید سرپرست و مسول فنی گروه قابل اجرا هستند.

6- شرکت کنندگان در برنامه های گروه از این حق برخوردارند که قبل از ثبت نام در برنامه از کلیه جزییات آن برنامه آگاه باشند و سرپرست برنامه موظف است همکاری های لازم را در این زمینه نماید.

7- داشتن سلامت کافی برای شرکت در برنامه های ورزشی، کوه نوردی و طبیعت گردی لازم است. در صورت ابتلا به بیماری خاص، قبل از شرکت در برنامه سرپرست برنامه را آگاه نمایید.

8- سرپرست هر برنامه مختار است تا افرادی که از نظر وی صلاحیت کافی ندارند را ثبت نام نکند. این صلاحیت شامل آمادگی جسمانی، اخلاقی و …. می باشد. سرپرست هر برنامه اختیار تام داشته و شرکت کننده در برنامه موظف است از سرپرست برنامه پیروی نموده و در صورت داشتن پیشنهاد یا انتقاد، آن را به صورت شخصی به سرپرست برنامه منتقل نماید.

9- افرادی که برای شرکت در برنامه نام نویسی کرده اند، اگر حداکثر تا یک روز قبل از شروع برنامه انصراف بدهند، مبلغ بیمه و یک سوم از مبلغ واریزی کسر گردیده و مابقی مبلغ، برگردانده می شود.

10- تکمیل فرم رضایت نامه قبل از شروع هر برنامه الزامیست و شرکت کننده در هر برنامه می بایست در تکمیل آن با سرپرست برنامه، همکاری های لازم را به عمل آورد.

11- درصورتی که هیات استان یا شهرستانها وگروه های کوه نوردی استان فارس، برنامه همگانی برای اجرا داشته باشند، آن برنامه ها جایگزین یکی از برنامه‌ها ی گروه می شود.

برای دانلود گاهنامه به صورت فایل PDF کلیک کنید

آدرس وب سایت باشگاه کوه نوردی بامداد: www.bamdadclub.ir

آدرس اینستاگرام: www.instagram.com/bamdadclub

آدرس کانال تلگرام: https://t.me/bamdad_club

ایمیل: bamdadclub@outlook.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.