گزارش برنامه پیمایش مسیر آبشار گلستان

گزارش برنامه پیمایش پارک گلستان به آبشار گلستان
آدینه 15 دی ماه 96

بامداد آدینه 15 دی ماه، ساعت 7:30 صبح با تعدادی از همنوردان باشگاه بامداد در ورودی پارک کوهستانی گلستان قرار گذاشتیم. پارک کوهستانی ۷۰ هکتاری گلستان شیراز، در شهرک گلستان، بلوار سنگی واقع شده است. این پارک دارای آلاچیق، پیست دوچرخه سواری، وسایل ورزشی، سرویس بهداشتی و… می باشد و تفرجگاه مناسبی در غرب شهر شیراز به شمار می آید.وارد پارک شدیم و مسیر خود را از جاده خاکی به سمت ضلع غربی کوه سرخ ادامه دادیم. کوه سرخ چشمه های بسیار و مسیرهای متعددی را دارد، و برنامه امروز ما صعود قله کوه سرخ نبود، بلکه قصد پیمایش به سمت یکی از آبشارهایی که در دامنه کوهسرخ می باشد را داشتیم. مسیر در دست جاده سازی است و اگر از جاده خاکی برویم هم مسیر مشخص هست و هم این که در کمتر از یک ساعت به محل چشمه می رسیم. صبحانه را به دعوت یکی از باغداران آنجا، در میانه راه و در باغ صرف کردیم. سپس به سمت آبشار کوه سرخ حرکت کردیم. اندکی نیز در آن جا توقف کردیم و در نهایت ساعت 12:30 با رسیدن به پارکینگ پارک، برنامه ما به پایان رسید.
محل آبشار کوه سرخ:سرپرست برنامه: خانم مهری خسروانی / گزارش برنامه: مهسا کشکولی

1 دیدگاه دربارهٔ «گزارش برنامه پیمایش مسیر آبشار گلستان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.